t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

aszíved úgy szívembe mart.

2009.04.11. 10:50 :: csillaglány

csak telnek a napok.. telnek és telnek. néha jól néha nem. kiérti ezt már.
szerdától végre szünet van. csütörtököm mondhatnám tökéletes volt. reggeltől egészen hajnalig. olyan 4ig minden tényleg tökéletes volt, aztán egy gyors hazasietés.
majd készülgetés, mert kitalálták h legyen egy összejövetel F-nél. de Lulunak zenélnie kellett, így kimentünk Rockyba. még full üres volt. tetszett. felmentem Luluhoz és együtt zenéltünk:D hohó erős kijelentés mert annyi mindent nemcsináltam, de jóvolt. majd sorra hívtak meg minket a vodkaalmákra.
Zsyna: asszem kezdek becsípni. zsibbad a szám. O.o
Dóri: :| nekemis:| O.o"
na meg olyanokat smseztünk szerelmemmel:D példák:
*Téged szeretlek a VILÁGON A LEGJOBBAN!
- te vagy életem egyetlen szerelme *-*
meg voltak viccesen h : "zenélek faszom. - egy kurva vagy. - sose. - állandóan :D
aztán lett jó nagy tömeg, meg az a dagadt hamwai. szebáék is kijöttek.
táncoltunk egy jót. aztán 3fele éhesen leléptünk. taxist kikészítettük a mekinél. otthon betömtük a kaját és csucsu. 3óra alvás..

péntek. hazajöttem reggel. már nemtudtam mitcsinálni. megbeszéltük Dáviddal hogy tali negyed4kor. taliztunk. belépője nagyon nagyvolt:P felmentünk hozzá. ettünk. beszélgettünk. kimentünk sétálni :D onnan született egy kép. majd beteszem a végén. majd megjött jáánoskáá_ rejtvénytfejtettünk. majd leléptünk Dávid ajándékáért. megjött Pöti is. odaadtuk neki. örült neki, egyemmeg :] aztán mindenki haza, kivétel dávid mert ő ment felsőzsolcára. itthon szenvedés. majd egy óra várakozás után.. elaludtam. és aztán reggel láttam nemkellett volna.. na mindegy. 

Szólj hozzá!

Címkék: élet buli tánc dávid zsyna

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr11061807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása