t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

csalódtam már énis hiddel, legalább vagy 1000x.

2009.03.03. 23:49 :: csillaglány

valamelyik nap csalódtam 2általam nagyon szeretett személyben.
az egyik az egyolyan ember akiről azt hittem, hogy ő lenne a világ legutolsó embere aki
egyáltalán bántana. nagyon rosszul esett.
nemtudom, tudja-e hogy bánt, ha nem, akkor ezúton kérem hogy hagyja abba. :\
tulajdonképpen nemrég olvastam a naplóm és megakadt a szemem egy régi íráson..aznap pozitívan álltam hozzá, mostmár nemtudom mit mondjak. de ennekellenére bemásolom, ellensúlyozza a mostani rosszat az emlékek.

" ... és kimentünk Áronhoz focizni meg papírrepülőzni. hogy az a kis lókötő hogy szereti az én szerelmemet. :) olyan aranyosak voltak mikor játszottak:) jaaaj:)  "

emellett nemtudom elképzelni sem, hogy valaki hogy tud visszaélni a hiányzol szóval.
azt hiszem számomra rejtély marad.. a sok miért között.


a másik személy meg.. hát azt hittem változott.sokáig úgyis tűnt. de bebizonyította hogy ez a tulajdonság cseppetsem veszett ki belőle. igen jöhet az hogy változok énis. és IGEN!
változok.. nem lehetek mindennap ugyanolyan. csalódnak bennem mert nem ugyanúgy mondom ki a szavakat mint tegnap vagy 1 hete, nem úgy nézek, vagy nemugyanúgy érek hozzá vlkihez. mindezek tényleg csalódáshoz vezetnek. te is ígyérzed?
tehát az általánosságról visszakanyarodva, nem hittem volna h ezt megint eljátssza velem.
jó, mit vártam? h az idő..? nemtudom.. ezek után semmit ne várj tőlem. nemtudom mikor enyhül az érzés.. biztos látható lesz a különbség.

Reménykedtem hogy a csalódások sorozata 2emberrel véget ért. HÁT NEM!
muszáj volt 2legjobb barátba is csalódni :] tulajdonképpen az egyikbe jobban. mert ő esküdött..
ezzel nemszoktam viccelni. sajnos tapasztalom h nincsen őszinte tisztelet. és most olyan mérhetetlenül üresnek érzem magam.. nemtudom miért kell kiölni belőlem az érzéseket.. vajon ez a helyes? megint karma lenne? ki tudja..

lekéne magam foglalni. mindjárt itt az érettségi..mégnemtudok semmit. tanulni kéne de leülök és csak nézek magamelé. talán ez is sokáig fog tartani.

ami most mindenképpen lefoglalna, az a szervezés vagy alkotás.szerveznék valami jót. nemtudom. biznisz ahogy Szomika mondaná. Lehet akár buli, vagy valami adok-veszek.. de kéne valami. vagy ha mennénk megint hexbe. az az este lefoglalt, lefárasztott, felvidított. mert csináltam valamit. fotózás? reklámkép?O.o  alkotókényszerb*zdki. :S



Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr4978735

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: https://www.jaggaer.com 2019.04.09. 17:22:36

Az IGAZI Vakondtúrás Torta - Vakerda

Trackback: https://www.jaggaer.com 2019.04.07. 16:13:38

Közpénzen halmozott élvezetek - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása