t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

nyugodj békében!

2009.02.09. 17:43 :: csillaglány

teljesen hihetetlen hogy az emberek egy ilyet megengednek maguknak!
hát könyörgöm.. így kivégezni valakit.. mert ezt már mondhatnám annak is. tulajdonképpen tegnap Puppe beírta nekem hogy olvassam el mi történt, a boonon 2-3 sort olvastam róla, sajnáltam majd kiléptem. de ma elémtoltak 3 sportújságot hogy nézzem. és nem hittem el.. ahogy olvastam hogy ez a 15 mocsok"gedva"állat (élőben egy szép sor káromkodás hagyja el itt a számat) hogy tud egy ilyet megcsinálni.. Marian csak a lányt védte.. merthát mit tehet egy kispultos lány 15 vadbarom ..............(áááááááááááááááá:@) ellen?
és igen.. láttam a képeket, láttam a sok vért ami az utcán folyt.. ez normális?
hol élünk? hanyadik században? ma osztályfőnököm azt mondta hogy M.o. megért arra hogy eltörlődjön a földről.. és valamilyen szinten igaza van.. ez a sok rohadt mocsok betelepedett "fekete" annyira megmérgezi a helyet.
hát esküszöm én nem merek utcára menni este mert csapatba jönnek szembe és szólnak be .. áááááááá :@
és ez a srác aki mellesleg SPORTOLÓ, mert ugye azon a véleményen vagyok, hogy akármelyik emberrel tették volna akkoris szörnyű .. de a sportoló aki végig gürizi az egész életét hogy elérjen valamit az életben.. így meghalni..


"BETELT A POHÁR."

Szólj hozzá!

Címkék: halál kézilabda késelés embertelenség szerbek cozma marian

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr77932793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása