t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

szerelmem.

2009.01.22. 23:48 :: csillaglány

2009.01.14.

megörjít ha ő hiányzik.. olyankor annyira szar. van olyan hogy felkelek és legszivesebben rohannék hozzá..lássam az álmos fejét mikor ajtót nyit nekem. nemtudom. ez szerelem, nagyon úgyérzem. remélem ő is valami ilyesmi véleményen van. annyi mindent megéltünk már együtt. kiskorunk óta.
és ha megszakításokkal is de tudjuk hogy mi mindig itt vagyunk egymásnak. egyszerűen szinte csal vele tudok normálisan hülyülni, lelkizni..minden. még akkoris ha néha megfejelnénk egymást :D
az az igazság h szerintem keveredik a stílusunk az évek során. ő nőiesebb és kedvesebb, én kicsit erősebb, keményebb lettem. kiegészítjük egymást :]
ja és egy szajha. ő tudja miről van szó. kívülállók máshogy értik szerintem. :]
de annyira szeretem. szeretek szeretni, őt különösebben. [KénemelegbérháztetőhellnikotinésTe.]
minden helyzet különleges mikor vele vagyok. pár esemény:
- amikor a plázatetőn fekszünk, közbe süt a nap, fúj a szél, mi nevetünk mindenen. (SZ&NY)
- amikor nevetek rajta a nyéki tónál, mert úszik és azthiszi elúszik vmi alatta :D
- amikor olyan ügyetlen hogy mindent kiborít.. nesteát főleg :D
- amikor 1hétig Deepbe csocsóztunk és szenvedtünk reggeltől estig..:D [csocsóbajnokoklettünk.]
- amikor nyékről behozattuk magunkat hajnalba egy 2személyes sportkocsival titokban:D
- amikor mély depresszióba 2 hellel cigivel és maxi kinggel 3órát ültünk a bérháztetőn.
- amikor kilométereket sétáltunk a fagyba a sárba az auschanig.
- amikor szenvedtünk a "szegényszenvedőcasanováktól" :D:D:D
- amikor wellnesseztünk és eltakarta a fejem elől a vizet :D
- amikor egésznyáron utz-t kerestünk:D
- amikor a rekviem után félórás csendet tartottunk
- amikor felmentünk Pestre és visszafele rossz vonatra szálltunk mert nembírtunk ki még1órát:D
- amikor szaladtunk a buszhoz, elhagyta a sapkáját és elesett. a fű beletört a gatyájába:D:D
- amikor ugrálnom kell a fürdőjükbe mert az érzékelős lámpa nemérzékel engem:D:D:D
- amikor olyan seggfej h megszólja Lulut h "eddig 3x találkoztunk,2x eza pólóvoltrajtad:D"

áááááááá ezek csak pillanatok. annyi mindent kitudnék még emelni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr97896795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása