t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

hidd el bennem maradsz örökre.

2009.01.13. 18:08 :: csillaglány

/suli: 2009.01.12./

unatkozom. gondolkozom. ja. bizonytalan vagyok.magamban bizonytalanodtam el.
nekérdezdhogymiért.

az emberek változnak. [ lásd : emberek jönnek mennek. ]
ma is részemvolt benne. akit szeretsz, nem biztos h mindig ugyanúgy fog szeretni.
változunk.
állítólag a barátság örök. nagyon megbántott :[
és hiányzik néha, hogy úgy álljak az ablaknál hogy ottvan és nevettet minket..ma
úgy leüvöltött, a sírás rámjött. megölelt, kitéptem magam a karjai közül és kiszaladtam.
sosem tudja meg h ez fáj nekem. jobbígy.

eszembejutott a "másikrészem". iszonyatosan hiányzik Szeba.
hisz ő az egyik legjobb barátom. aki örök, aki mindig, aki akkoris ha nem.
nagyon rég nem láttam. De M. nemis örül neki, de tulajdonképpen nem érdekel.
Legjobbam, nem fogom eldobni csak mert ő többet képzel a dologba. :[

ahj annyi érzés kavarog bennem, de egyiket se tudom megfogalmazni. :S
Pedig kikéne magamból írni.

"youaremyStar" ooolyan aranyos. örülök h megismertem. ma összefutunk.
várom. félek. jólesz. remélem :] majd este leírom milyenvolt.
bár azon a kisszajhán úgy meglepődtem :D bébigörl buszos előadása, meg
ahogy felvezette az egészet :D csak vele tudok így baromkodni. a semmin
is nevetünk állandóan. Szeretem. Meghúznám :] [L][L] örök[L]

na majd este sztem.
pábébi*

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr49875338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása