t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

offline.

2009.01.06. 23:15 :: csillaglány

vagy ahogy Tündi mondaná, most OFF-ra kapcsolom magam. muszáj vagyok, hisz ezzel csak mindent összekavarok magamban és benne is. vagy benne nemtudom.. bár nemhiszem h annyira foglalkoztatná.
ma is vele keltem. az maradt meg h sírva futottam utána, mondtam neki valamit majd megölelt. este volt. sétáltunk. majd hirtelen otthoni kép. hűtőmágnesek közt ültem. valami emlékhez kötött az álomba. válogattam melyiket adjam neki. megfogtam egyet h na ez aranyos, odaadom h emlékezzen rám.. megfordítottam és ott volt egy szöveg a hátán, hogy szeretlek, nagyon sokáig, mindig emlékezz rá. :| köszi. aztán hirtelen a kezembe vettem egy táskát és kivettem belőle egy barna pulcsit meglepődötten hogy ez az ő pulcsija. majd annyit mondtam hogy legalább lesz miért találkoznia velem. :|
szerinted betegvagyok? kezdtem picit megnyugodni az elmúlt 2napban. kezdtem tényleg offolni magam. erre ez? és tudod.. tudom.. felkelek és semmi.


szóval  OFF.



ma kikaptam a kgt dogámat amire rajzoltam egy karácsonyfát. azt mondod 2,-t kaptam? O.o

várom a jövőhétvégét. mert Andika szülinapja. és elméletileg elmegyünk páran az osztályból megünnepelni. na mármost :D akon-right now [L] love :D és ezt kértem mindenképpen menjen :D meglesz oldva úgyérzem. kéne neki venni valami kis szexi bugyit vagy valamit :P mégiscsak 18éves:D nem maradhat meglepi nélkül. és várom h üljek a piros bőrfotelbe végre megint, aztán elkapjon a hév és szaladjak le a lépcsőn, tombolni táncolni jól érezni magamat.
Remélem összehozzuk a kis pulykafejűnek. :]

ééééés végre már elmehetnénk egyet koktélozni a csajokkal.
vagy csak egyszerűen Zsynával a Mandalába ahogy szoktuk :]

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=UnYolZms5JY&feature=related

másold be és kukk:] [L]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr66862487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása