t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2009.

2009.01.01. 23:25 :: csillaglány

átléptük. megvolt a szilveszter. jó is volt meg rossz is. de inkább nemszeretnék róla beszélni.
viszont lett egy műkörmösöm :D elvileg. majd meglátjuk jövő héten.
még annyit amúgy hogy volt egy kisebbfajta balhé tegnap. bementem az elvileg barátitársaságom bulijába.. kerestem valakit. és megláttam egy szőke 120 kilós picsatoppba és picsaszoknyában táncikáló "lányt". hátramentem kérdezik hát te? dejó h ittvagy. mondom hát én jöttem.
mire a csaj mögöttem ilyen flegma hangsúllyal: hát te jöttél...
azt hittem megfordulok, kirángatom az udvarra h nézzen már szét hol van és kivel beszél.namind1.


tulajdonképpen nem is tudom mit akartam ezután a bevezető után írni. O.o
éhes vagyok. naaagyon. te atyaég. de nincs kedvem kimenni csinálni vmit.
folyamatosan bújom a telefonom. mármár kényszeres. írj.
na de basszus. nemtudom. nincs ihletem. majd holnap. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa és

BOLDOG NÉVNAPOT ZSYYYYYYNÁÁÁÁÁM [L]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr2852461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása