t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

újév? újvágyak? nem.

2008.12.31. 01:27 :: csillaglány

azthiszed megváltozik minden? hát kurvára nem fog semmisem.
ugyanazok lesznek a gondok. a problémák.

fogadalmak?

hülyevagy? minek? úgyse tartja be senki. mindenki csak áltatja magát.

nemakarok január elsejét. én amúgy megmondtam barbinak:D ha elkezdesni a hó én sírógörcsöt kapok :D deolyan nagyonmint még soha.

nemakarok.nemakarok.nemakarok. 

folyamatosan nosztalgia. nembírok el vele. kérlek segíts.

újvágyakra visszakanyarodva. újvágyak? újvágyak a régivágyak. vágyj.

és tudjátok mit? akarom a nyarat. a 2007es nyárból egy napot. visszahoznék.
bár most újformába öltve.
felkelni reggel. és egésznap ki sem kelni az ágyból. mellettem Zsyna. innánk egy kávét egy jó kis mentolos cigarettával. majd kinyitnánk az ablakot. a friss levegő csak úgy áramlana be rajta, sütne a nap, mármár a szemünkbe. felmelegítene. egésznap csak fetrengés. pizza. hell. se telefon se msn. fényképeznénk a bamba fejünket, de ez nem sértés mert mindenki a maga módján szép.. és valljuk be mi elég szépek vagyunk :D :] legalábbis az a tökelütött eléggé az:]
szóval ha valami istenverte módon valaki ezt megtudja nekem adni.. akkor könyörgöm.

TEGYE MEG!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr83849718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása