t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

körbe körbe.

2008.12.11. 22:12 :: csillaglány

azt hiszem most nyugiba tudok írni pár sort.
előzőhétvége? mondhatnám nagyon jónak és nagyon rossznak is.
az az igazság, hogy a miller Zsynával és Luluval iszonyatjóvolt, mert nagyon rég nem tomboltam ki magam ennyire. Egyszerűen nem bulizok. nem vagyok az a fajta. de most kellett.. kikellett tombolni magamból azt a 2 hetet ami veszekedéssel telt el. na meg persze ez volt a mi kis mikusláspartink bébigörllel. Luluban viszont hatalmasan csalódtam. napersze kellemesen. nemhittem volna h így felszabadul az egész és ilyen jól szórakozunk. köszönöm nektek. [L]
viszont a másnapi veszekedés Husival, elég rosszvolt. közölte tulajdonképpen hogy nem szeretné tudni hogy én mégegyszer is beteszem oda a lábam.

úgy néz ki megoldódtak a dolgok. vagyis mostanság nem veszekszünk vagy 4 napja. és ez haladás. remélem tartjuk majd ezt a szintet mert így nagyonjó. kedden. hu. a keddi napot nagyon értékeltem. felmentem, ment a zene. hangulat. minden. megbeszéltük este megvesszük a cipőmet. [ igen már megint egy közösen vett cipő ] egyszercsak felszóltak anyujáék hogyhát ők mennek plázába. mi 2perc alatt összekaptuk magunkat és együtt mentünk mint egy család. ez nagyon tetszett. most olyan jóvolt a szüleivel kicsit. idézek egy beszélgetést:

" - körmösnél voltam ma.
  * én csütörtökön megyek.
  - csüt. én fodrászhoz megyek.
  * óó én szerdán megyek :D
  - :D na meg pénteken kozmetikus.
  * én mára voltam beírva :|
  - na akkor beiktatunk már egy közös szolit is.
  * énis pont erre gondoltam.
  - tetszik a lány. nagyon tetszik :D :) "


na hát ez így jólesett. szóval Szivi!szeretlek. mindenkivelegyütt. és szombat pest. jólesz? jóhogyjó.



ma tesin. atyaisten. én nem mondom a kisebbekre h csicskák de ezek a 9.-esek tényleg csicskák. mondhatnám a vele emo volt, és nemis ezzel van a baj. hanem akkora lenéző dagadt "csicskák" hogy valami hihetetlen. nem tesiztem. 6an tesiztek tőlünk. 9.-esek közül 20an 2 fiúval pluszba. kidobó. Dalma kedvence. őrült jóbenne. kidobták az egyik csajt, és eljött mellettünk ( vagy 3an voltunk nem tesizők) úgy hogy "dobjátok ki azt a csicskát"
mire mi:
"óóóóóó már megy a csicskázás.. :D:D:D:D ő mért csicska, mert kiestél? :D:D:D jajjjj atyaisten még csicskáz. általánosba volt ez divat. sőt már ott is kiment:D:D hallottátok ezt? lecsicskáztaa..
Dalmaaaaaaaa ne dobd ki őket mert csicska leszel! nöööeeee. úristen hogy állnak ott! (karbatett kézzel felfújt arccal vagy 5en) atyaisten. még sztrájkolnak :D adjunk már nekik táblát :D

na hát kb ennyik voltunk mi. mint érett 4.-esek :D

voltunk ma Ancsánál. megvitattuk Alidával hogy papírkutyák vagyunk 3an: Dalma Ancsa én.
és amúgy vicces hogy igaza van. de hát nincs mit tenni. következő más lesz.

viiiszont be is fordultam kicsit. megint ez a mizéria azzal hogy szép vagy-e vagy sem. mennyire márkás a cipőd, meg retros-e a felsőd. érted.. ebből kurvára elegem van. bemész suliba és azt hallgatod hogy na most vettem egy 15 ezres felsőt [ ami mellesleg kurvaszarul áll szivi.. ] na ettől a falra mászok. vajon miért? mért nem születtem picsának? kérdések.. ezek a fránya kérdések.

ja és van még vmi...


[ nem támadsz előről, mer vágod hogy csak hátba tudsz. ]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr71818064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása