t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

látod rajtam hogy ez jó nekem.

2008.11.16. 23:52 :: csillaglány

pénteken már alig vártam hogy hazamenjek suliból. annyira lefárasztott a hét.

Szivi jött suli után, egyből felmentünk és indultunk is bükkszentre a quaddal. őrült volt egy picit, pedig mondtam hogy ne siessen. volt olyan amikor azt hittem lepotyogok O.o
mire felértünk már a skacok kitakarítottak nagyrészben, énmeg  segítettem szendvicset csinálni a kis éheskedőknek :] aztán ugye visszahaza. fél9kor még azon vitáztunk milyen filmet nézzünk estimesének, de mint egy varázsütésre 5perc se kellett és elaludtunk. nemtudom mitől voltunk olyan fáradtak. szerencsére időbe keltem fel, és nem késtem el otthonról.

a szombat már nem volt olyan jó.. rájöttem reggel h Szivinél maradt a bérletem, így vehettem jegyet h eljussak a matektanárhoz. keresztapánál ebédeltem, úgy döntöttem felszaladok matek után :] este mentünk megünnepelni a 4szülinapot.. [Gabi örült a kecskéének x] de annyira mégse volt jó. [ egész este néztünk egymásra, olyan furcsa helyzet volt, és olyan furán éreztem magam emiatt.. nem tudom mit kezdjek ezzel az egésszel, mert még mindig zavar belül. az álmom is zavar.. írtam neki smst 4kor és azt álmodtam azt írta ráhogy azért mert kívánt. ]

mavezettünk egy picit Husival [mindigmáshogyhívom:] aztán este olyanjóvolt.megnéztük a csakszexésmássemmit. imádom azt a filmet. főleg hogy Dórának hívják a főszereplőt :]

 


imádlak.imádlak.
imádlak.imádlak.imádlak.imádlak.imádlak.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr9772906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása