t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

tomás. :-)

2008.10.28. 00:52 :: csillaglány

[Hegi]: ráérsz?
[mesearcú] : mire?
[Hegi]: 2 percre :D
[mesearcú]: mondd
[Hegi]: csak annyi, hogy mondd már meg légyszi, hogy a töri nagydogát miből írjuk
[mesearcú]: neked csak erre kellek? :'(
[Hegi]: jó, gyere menjünk moziba x)

[mesearcú]:  nov 7 és 18 :D:D:D:D
[Hegi]: kétszer születtél vazeg?


[mesearcú]: ráááákkkuuuraaaam, van egy ööööötleteeeem (I)
[Hegi]: jajne
[mesearcú]: aznap gyere ördögszarvakkal
[Hegi]: miért van ettől rossz érzésem
[mesearcú]: meg vasvillával
[Hegi]: ezért.
[mesearcú]: és úgy add oda :D:D
[Hegi]: meg a villás farkammal nem?


[mesearcú]: túlléptem a napi limitet, és még kéne írnom D-nak egy smst.
[Hegi]: |ellenáll a manipulálásnak és nem küld helyette smst.|
[mesearcú]: pedig már nagyon azon voltam hogy
[Hegi]: tudom tudom
[mesearcú]: küldj neki egyet:Q
[Hegi]: *ellenáll* én vagyok az ellenálló. nem küldhetek sms-t, tiltya a valláshom
[mesearcú]: kint van a halacska a kocsidon? -:
[Hegi]: mi?
[mesearcú]: hát ezaz :D nincs itt semmiféle vallás. kűűűűdjed csak az smst :D:D
[Hegi]: najó mit küldjek?

osztálytársi szeretet :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr93735605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása