t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

emberek jönnek, mennek.

2008.10.18. 17:04 :: csillaglány

ez teljesen ígyvan. megszeretsz valakit, történik valami és ennyi. volt nincs. értelmetlen. de nem szerethetsz mindenkit. most nem a saját példámból indulok ki.
kis kavarodás volt valamelyik nap. de akkora cirkusz lett belőle h már röhejes. főleg amit kaptam visszatérőt.. a világ vicce. idéznék egy sort...

" aztán ha mégis ... magyarázkodhatnék a semmiért.. "

emberek! a semmiért? ne nevettess már.. hát szemberöhöglek az utcán ettől a kijelentéstől. úristen. legalább saját magadat ne csapd már be. ha már másokat becsapsz :D könyörgöm..
és akkor papolsz a boldogságról? :) hogy így meg úgyvagy boldog? egy k betűs szót találnék erre. és sajnálom szegény szerencsétlent h ezt megcsinálod vele. sőt a másik szerencsétlent is sajnálom, és téged is. magamat is sajnálom h ilyen hatalmas titok hordozója vagyok, merthát kurvára nem érdekel, igazából terjeszteni sem akarom, tekintve hogy nemérdekelsz. megváltozás.

hát igen. felnőtt lettél.
nemtudom attól vagy-e olyan felnőtt hogy káromkodva csapod rá anyádra az ajtót és jössz el otthonról, annak ellenére hogy nem engedett el. de ha ez ígyvan, tényleg gyerek vagyok még. és leszek talán sokáig.

nemis akarok többet rólad beszélni. csak még annyit hogy undorító amit művelsz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr58720304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása