t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

állítsuk meg még egy percre a világot, ha a hajnal minket egymás mellett ér.

2008.09.24. 22:07 :: csillaglány

greenLight. ahj. utálom. annyira nem jo, nem szeretem. számomra érthetetlen az egész. egyszerűen olyanért néz le ami nemis az ő dolga, meg szerintem annyira nem is tehetek róla. szerintem ő húzta ki a nevem lent a dávidé mellől :S annyira rosszul esett. még most is zavar.

érzékenyebb vagyok. megint.. de örülök h még mindig nem annyira mint 2007.nyár.
viszont kicsit fáradt vagyok. fáradt attól hogy megkell felelnem. vannak olyan dolgok amiket annyira szívesen csinálnék de nemlehet. vagy csinálom és épp nem "jól" . a viták kikészítenek. sajnos mostanság a vitától csökken bennem minden. így volt ez atinál is. ahogy többet vitatkoztunk, úgy csökkent bennem minden érzés. vagyishát nemcsökkent csak ahj. a vita megingat. sokszor igazam van, de már abba is belefáradok h bizonygassam h igazam van. de mivel makacs vagyok nem hagyom rá az emberekre.

és nézdmár.. sírok. dejó. azthiszem megint egy hullámvölgybe kerültem. érzelmileg. lelkileg. és nemtudom hogy fogok kimászni belőle.

barátok?


azthiszem most vagyis úgy érzem most annyira nemszámíthatok a segítségükre. Zsyna? hát ő már jobban elvan Fánával szerintem mint velem.. nemsűrűn találkozunk, és egyre több dolog szól róla mint rólam. megesik az ilyen. rendszerint mindenkivel. Dalma meg.. elvagyunk egymás mellett. ma mondtam is neki. néha elmesélek neki pár dolgot, ő mond valamit de nem igazán mesél vagy ha megteszi akkoris pár szó,mondat. és olyan iskolai lett megint az egész. sulin kívűl nem találkozunk.. :S Dávidék.. igen mindig itt vannak. de most a barátnőkön van a hangsúly. egy lánynak szüksége van barátnőkre. :(

hiányzik sok dolog. és csak sírok. lehetetlen vagyok. még nem értem el a "nemérzek magambanerőt" pontot de nagyon úgyérzem hogy hamar a start vonalhoz érkezek.




[ ÁLLÍTSUK MEG MÉG EGY PERCRE A VILÁGOT, HA A HAJNAL MINKET EGYMÁS MELLETT ÉR. ]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr92680181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása