t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

mármegint.

2008.08.19. 01:09 :: csillaglány

mármegint rosszkedvem van. tulajdonképpen ez a 3 közötti vergődés amikor már vágysz az újra. és akkor mintha a szemed előtt lenne megint valami új, de nem lehet. 2.. jelzem megint 2.. Zsyna ebből csak egyet fog érteni. de majd elmondom neki.

Semmi kedvem sincsen semmihez. Vagyis de.. vezetni lenne kedvem. naigen. szépálmok..
Mindjárt itt a suli.. utálom. érettségi. gyűlölöm. na de ne beszéljünk erről.

Felmegyek myvipre.. görgetek lefele.. ésmár megint látom a hülye üzenőfalas marhaságokat h
" juuj uj pixxxek natttyon vageszok, írjatok kommmiittt, köfffike puxxxoss" ...
hát az agyam eldobom ezektől. felteszi a melltartós bugyis képét és akkor csodálkozik hogy valaki odaírja h gondolkozzmárribanc.. áh felhúz ez is.

Az is felhúz hogy más akarok lenni. más stílus. nekérdezdmien nemtudom. talán olyan aki után megfordulnak az utcán h "aztaaa." vagy talán mégsem. nemtudom. ilyenkor mindig rámjön a befordulás. bár zsyna ittlenne tuti először leoltana aztán átvenné a hülyeségem és aztán én oltanám h nemigaz amit gondol. ah mind1.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr67622345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása