t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

you wanna piece of me?

2008.08.04. 13:45 :: csillaglány

nemtudom mit írjak. beszélhetnék az estémről ami nagyon jol sikerült. vezettünk. nagyon nagyon jo volt. és nem is csak a vezetés. hanem az érzés. este.. főleg este igen amikor máralig voltak az utcán és mi akkor gurultunk haza. tényleg tényleg jo volt. megismételném mégegyszer. vagy még párszor ja. namind1.

nézelődtem és találtam egy újdolgot. a folyékony nikotin. elvileg hű nem is tudom már hol, de betiltják a bárokban a cigizést?!vagy lehet nem a bárokban. és ezért a pultosok belekeverik némely piába ezt a "nikotin italt"... elég jol hangzik. várom már hogy pethő tomi hazajöjjön és tartson még egy tanfolyamot..

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr23599905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása