t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

énÓriásVagyokésnemfelszállóPálya O.o (másikblog.2007.12.08.)

2008.03.13. 17:00 :: csillaglány

Ez a szín szar. De nemérdekel,így legalább Zoli mondhatja h szar a színérzékem. És?
Tegnap voltam szalagavatón. Jóvolt..csak folyton zsiráfot kellett játszani mert nem láttunk.
De igazán meglepett,mikor beléptem a tornaterembe, reflexszerűen felnéztem és R. állt velem szembe. Nemhittem volna h őt ott és akkor látom.

                                                                                      Na mind1 ^^
Ma vele álmodtam <3 Isteni volt. Egyre többet jár az eszembe. Talán nem lesz ez így jó. Ahogy magamat ismerem koppanok egy jó hatalmasat..

Ma újra nyár vooolt O.o Esküszöööööm. Nem hazudok. Hidd el nekem.
Meki és p.F. sokfele egy nap és Vele (: Felidéztük h mekkora lököttek vagyunk-voltunk-és leszünk. (:

           Kérem szépen Őt .. nagyon szeretném..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr78379580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása