t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

szerinted hányszor..?

2014.09.25. 18:10 :: csillaglány

" szerinted hányszor kapsz esélyt az élettől hogy ujra elszalaszd? "

 

kérlek tűnj el a fejemből, tűnj el a gondolataimból, tűnj el mindenből amiről eszembejut a neved, tűnj el tűnj el ne legyél ott ha becsukom a szemem, ne legyél sehol. ne lássak magam előtt semmit, ne legyen semmi. nem akarom.. emailek? nemtudom törölni. kitudlak törölni valaha? teljesen. úgy értem hogy üres legyek ha eszembejut minden. nem félig üres, ÜRES. te miért vagy üres? hogy tudsz az lenni? vagy már üres voltál akkor is.


üres vagy? 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr196731837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása