t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

should have gave you all my hours

2013.03.10. 12:17 :: csillaglány

a boldogság falja a perceket. meg néha csalfa is. nem tudhatod, hogy meddig marad..

vajon honnan tudod meg, hogy mennyire szeretsz egy embert? vagy mikor leszel belé szerelmes? vagy csak akkor jössz rá, mikor már nincsen veled? de az is szerelem..? vagy az csak valami vágyféleség? nehéz erre a kérdésre értelmes választ adni, pedig én nagyon szeretnék.. 
vajon igaz az, hogy csak birtoklási vágy? vagy szerelem..? hülye kérdések.
valahol kezdek arra rájönni belül, nagyon mélyen, hogy én szeretlek téged, valami csoda folytán..
minden nehézség és bántás ellenére is. csak lehet ezt félek bevallani magamnak. 
de lehet ez teljesen más. nemtudom. 

utazzunk el messze innen :-)

vt.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr455125631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása