t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

thats my mistake..

2013.02.23. 17:29 :: csillaglány

nem esküszöm meg rá, viszont mindenképpen szükséges lenne, hogy erősebbé tegyem magam..hogy tudjam érzéketlenül kezelni a dolgokat, hogy annak akinek nem kéne hogy itt legyen, az ne is legyen.hogy ne jussanak eszembe reménytelen dolgok, mert nem akarok ilyenekre gondolni nap mint nap. nemtudok nyitni, nemtudom kinyitni az ajtókat egy új felé, mert minden minden minden régi dolog másodpercek alatt visszahúz. de ez normális? normális hogy egy embernek ennyi fájó dolog érje a lelkét? normális, hogy nem tud szabadulni, hogy nemtud aludni, mert álmában is ezeket a szörnyűségeket látja??

do you think there is a difference between 
dreams and reality?

egyesek szörnyeket látnak, mások embereket. hangzott el az általam szeretett filmben. én embereket látok, akik szörnyek lettek. akik nem hagynak aludni, nem hagynak a mindennapokban és ezt hogy kell kizárni? hogy kell teljesen érzéketlenné tenned magad? mit kell csinálnom? valaki megválaszolhatná nekem ezt a kérdést. mi tévő legyek.. tumblr_mhx6q7NmnP1qg22d1o1_500_large.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr175100501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása