t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2013.02.19. 19:16 :: csillaglány

Ne mondd, mutasd. Nem érdekelnek a szavak, azokat bárki kimondhatja. Leteheti elém az asztalra, mert hogy aztán majd valami történik. Aztán nem. Már megint ugyanaz a szemét forog, semmi új, semmi változás, és te még mindig hiszel. .. még mindig hiszel abban, amit hallasz. Hogy ez most más lesz, hogy szeret, hogy elég vagy, hogy nem kell más. De valahogy.. Valahogy mást látsz. Mást érzel, mást kapsz, nem azt, amire vágysz. Pedig egyszerűen csak tettek kellenek. Azok, amik a szavak mögött állnak, erősen, biztosan, de addig, amíg nem húzza fel őket, csak üres ígéretek lesznek. Azokkal meg tele van a padlás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr35092787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása