t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2012.07.01. 15:29 :: csillaglány

ma reggel Ákos kiköltözött. nem olyan jó, hogy jön helyette más. csak lézengek a lakásban, és látom az üres szobáját. mintha a tesom költözött volna el. 

most nagy magányomban nézegetem a fészt, vissza-visszatekergetek. és olyan furcsa érzés, ahogy olvasom havonta a bejegyzéseket, mindig elkap az az érzés amit akkor éreztem, ahogyan akkor éreztem magam. 
tényleg furcsa. vannak jó pillanatok, de vannak rosszak is, úgyhogy annyira sok időt nem töltöttem el ezzel.

nemsokára jön át Dalma, megbeszéljük mi történt a volt fesztiválon, estére meg megyek be az étterembe, megnézem ujra a zárást. aztán hétfőtől belecsöppenek :-) 
nemtudom még milyen lesz, de idővel úgyis kiderül. 
nyuszi remélhetőleg alattam fog dolgozni a hajón, bár nemtudom hogy fogjuk összeegyeztetni az időnket, de remélem ez lesz már a legkevesebb! 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr164621362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása