t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

hol van az a régi lány?

2012.05.13. 01:50 :: csillaglány

a szív lassú halállal hal meg.. 

igazából nemtudom mivan, nemtudok most semmit.
kitörölnék mindent mindent mindent a fejemből. hova lettek régi barátok? hova lettek a szerelmek?
hova lett minden érzés, mitől csak olvadna minden?
vannak barátok, akik megváltoztak.. de úgy, hogy borzasztó ez a felsőbbrendűség amit megütnek,
nemtudom hogy lehet olyan csinálni hogy... nem az én posztom ez most :-)
vannak barátok, akik eltűntek, kiléptek, továbbléptek..
és vannak azok a barátok, akik örökre itt maradnak.  mellettem vagy a szívemben. 

emlékszem az estékre, amikor arról beszélünk, hogy mennyire hiányzik a másik, de elvagyunk tiltva..
pedig többéves barátság :-/ nagyon fáj, neki is és nekem is. mert ez a kapcsolat más.  

hiányzol.. miértvagy 2000km-re?...

veszíthetünk? egymást / magunkat / el?

Valamikor boldog voltam tudom. Mesélték, vagy én írtam fel magamnak egy csokis papír belsejére.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr634505130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása