t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2012.04.28. 18:37 :: csillaglány

 

'úgy akartam ragyogni, ahogy te. de nem a te mintádra, nem belőled. hanem tudtam, hogy ez bennem is él, de előtte soha nem érintette meg senki. éreztem, hogy te vagy a kulcs hozzám, és soha nem akartam már leállni. soha nem akartam ettől az egésztől megfosztva lenni. pedig minden pillanat a szárnyaival éreztette velem, hogy vége lesz [...] önző voltam, és magamnak akartam. és képtelen voltam leállni. képtelen voltam távolról figyelni. másoknak adni, akik soha nem lesznek elég hálásak érted. gyerekesen ítélkeztem. helytelenül. néha persze próbáltam elfogadni azt, amit kapok. aztán elmartuk egymást, és a végére már senki nem értett semmit. '

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr334478310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása