t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

sweet july.

2011.07.12. 00:14 :: csillaglány

szombaton pihi napvolt. először elmentünk beszerezni egy kis vöslauert, hellt és némi shape magazint : ) majd pihiztünk otthon. legalábbis kikapcsolódtunk egy picit, közbe megnéztünk egy harry potter részt. felelevenítettük ha már jövőhéten megyünk az uj potterre. : )

aztán jött a vasárnap. találkoztam D papójával aki naagyon helyes és aranyos volt. 
majd hazamentünk és elkezdtünk szülinapozni. 

BOLDOG SZÜLINAPOT SZERELMEM! : ) ♥

odaadtam a kistortát, meg az ajcsikat és oooolyan aranyos/ak volt/unk. : )
tetszett neki minden ajándék. elvileg..legalábbis én ugy láttam rajta : )
aztán szerelem nem akart csónakázni:D ugyh elmentünk Egerbe szétnézni, de sajnos az a bolt ami engem érdekelt már bezárt.. de szerencsére neki vettünk mégegy cipőt, meg parfümöt. : ) a hazafele út is szuper volt, a hegyen jöttünk sook sook kanyar meg kapaszkodás :D de szerintem jóvolt minden. a torta is fincsi volt. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr1003059100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása