t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

időjárás átalakINÁTOR.

2011.07.02. 19:55 :: csillaglány

ez a két nap teljesen jóvolt:) végre egy kicsit járkáltunk, meg vásárolgattunk meg felfedeztünk még fel nem fedezett utakat ami rázós volt :D
igazából kerestük a komlosra felvezető hegyi utat a coratól :D vicces volt :D
én kicsit féltem, a c***ny vajda meg csak adta a téves információkat a gpsbe:D
sétáltunk tapolcán is, és örültünk hogy nem kapott el minket az eső. 
vannak terveink, mondjuk az első hogy elmegyünk hollandiába:D remélem valamikor. mondjuk szerintem ádámnak erről fogalma sincsen h ez nekem már terv:D de nembaaaj. 

ma pont abba a félórába szakadt le az ég, amikor szoliba mentünk. de jóvolt mert a kocsiba nem áztunk meg. vettem egy cipőt, sima fehér de csak szaladgálni. mert annyira nem tetszik h olyan legyen. a közeljövőben az adidast szeretném megvenni, vagy azt a fehér lacoste cipőt amit ma szúrtam ki :) 

jut eszembe olyan jól megcsináltam a telefonomat hoooogy el sem hiszem. ádám folyton szarozta amiatt a BB OS-t mert nem olyan mint egy android és nincs rá annyi progi.
HÁ :D azt ő csak hitte. leszedtem egy tökfasza fészbuk chatet, egy tökjó játékot, meg ilyen hívás blokkolót:D ha lenne olyan akit nem akarnék h hivogasson :D háhááááá
pluusz ami  a legkedvencesebbem az az, hogy a twittert is frissitettem és nem kell hozzá BIS. :D aaannnyiiiirrraaa hihetetlen jó volt. imádom ♥ és kaptam rá egy fekete tokot, ami valahogy most jobban tetszik mint a saját rózsaszínem. :) 

másik juteszembe:D kicsit félek mert egyik ajándék sem jött még meg amit ádámnak rendeltem közel egy hónapja :D pedig én is kiváncsi leszek milyen lesz élőbe. már nagyon várom. :)

fehér vagy pearl? :/ nemtudok dönteni.

"kéne egy időjárás átalakINÁTOR. :D" ---> -.-" :D ♥ pedig jó vicc volt szercsi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr483033214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása