t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

az a lényeg, hogy ottaludjonvelem bárhol, a nője meg otthon.

2009.04.06. 00:18 :: csillaglány

nemtudom igazából mit írjak. énvagyok túl absztrakt? O.o"
vagyis összevissza. túlreagálom vagy épp az hogy nem.. nemtudom.
annyit tudok csak mondani hogy ilyenvagyok? talán ezért nem
vagyok szerethető. megszoksz vagy megszöksz? lehet.

azt akarom hogy minden olyan legyen mint akkor.
akkor amikor nagyon. amikor mindig. amikor csak mi.
nem akarom a sok szart. a sok bénázást. a sok felesleges
oda nem illő lényegtelen dolgot. csak az érzést.
mintha nem lenne más.

hát nemérted?

1 komment

Címkék: érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr551048719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tempestuous Dawg 2009.04.06. 22:30:12

de értem.. én is azt szerettem volna. csakhát én már ezt nem éreztem rajtad. el is mondtam már az elején...
<
süti beállítások módosítása