t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

HA

2009.02.09. 17:46 :: csillaglány

az életünket a "HA" élmények határozzák meg..
tudod amikor történik valami,
és te azt mondod, hogy HA ezt nem tettem volna meg
vagy HA megtettem volna..
pl:
- HA nem szaladok ki az autó elé, nem üt el
- HA a vezető figyelt volna, nem üt el
- HA később indulok el itthonról..
               stb stb..
a HA élmény az ami "fogva tart" minket.
hiszen sokszor elgondolkodsz mi lenne HA,
milett volna HA..
mindent ami történik veled, ezekhez kötheted.

visszavezethetsz bármit az életben.
HA nem lépek be Zsynához 2,5 éve akkor nem
lettünk volna ilyen jóba..
de HA kiskorunkban nem jön ki hozzánk játszani,
nemis ismertem volna. vagy HA a nagyszülei nem
laknak itt.. akkorse..

egyszerűen bármit .. hozzáköthetek.
de tudod az a véleményem, hogy nem élhetsz úgy
hogy nem "élsz". mivan HA holnap elüt az a bizonyos
autó? és már nem lesz lehetőségem arra hogy megtegyem
amit még megszeretnék? de mivan HA megteszem és megbánom?
sosem derül ki.. a lényeg h élj. a mának. ne a tegnapnak,
vagy a holnapnak. érezd a pillanatot. légy őrült.
és szaladj, sikíts, játssz! ÉLJ!


1 komment

Címkék: élet őrült ha élmény pillanat

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr4932805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dé06 · www.emlekekhelye.blog.hu 2009.02.09. 19:08:24

ebben benne van a legfőbb esszencia. :] kurvajó most ez.
<
süti beállítások módosítása