t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

mikor lesz ennek vége?

2013.12.03. 21:45 :: csillaglány

szeretlek.. nap mint nap kérdezem magamtól, hogy mindenkiben téged foglak keresni? hogy mindig ez lesz majd ezután? nagyon jol tudom, hogy nem megy nekunk ez.. de mégis. 
mindig összefog rándulni a gyomrom..ha megérzem az illatod valahol? 
veled fogok álmodni, és mindig a kezembe fogom venni a telefont hogy irjak neked..?! 
hogy eszembe fogsz jutni a régi számokrol.. és hogy áá..

ennek sosem lesz vége.

T A K E  C A R E.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr715674692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása