t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

mitől csak olvadna minden..

2012.06.22. 13:17 :: csillaglány

régóta nem írtam már, ennek több oka is volt.. vagy túlzottan boldog voltam..vagy annyira szarkedvű hogy leszartam mindent. meg igazából ha géphez ültem sem volt tulsok időm..
most sincs kedvem irni, de a szívem szétszakad. nemtudom mivel tudnék enyhiteni ezen.
tudom, tudom.. majd az idő. de minek? kuuuuuurvára nem akarok semmitsem enyhiteni, semmitsem akarok.
az emberek jönnek-mennek, és magukkal visznek egy darabot a szívemből. ez mire jó? miért kell?

'Az életemben annyi darab hasadt le a szívemből, hogy alig maradt, amivel tovább élhetnék, de erőltetem a mosolyt, mert tudom, hogy..'

ez jutott eszembe egyből. magamra kéne koncentrálnom most, ahogy mindenki mondja. de olyan rettenetesen hülye vagyok, hogy mindig mást helyezek magam elé. önzőnek kéne lenni? sosem tudtam.. 

hülye vagyok?
igen
szeretem?
nagyon
el kéne engedni


mert ha elengeded és visszajön, a tiéd lehet.. 
sajnálom, hogy mindig csak arról irok ami fáj. ilyen vagyok. reménytelenül. 

várom hogy visszajöjjön. ameddig csak tudok, várok. 

tumblr_m5yzo82FhO1rslhjro1_500_large.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr314604629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása