t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2012.05.06. 23:49 :: csillaglány

Azt mondtad, én az a fajta vagyok, aki mindent túlél. Talán ennél jobban soha nem volt igazad. Ki akarom nevetni az életet. És szeretném, ha senki nem sajnálna, mikor éppen felpofoznak. Hogy kicsit jobban az legyek kívülről, mint aki belül vagyok. Volt valami szépség azokban a gyermeki álmokban, amiket azon a fehér bőr kanapén szőttünk, összekuszált végtagokkal, forralt borral. És attól, hogy nem váltottunk semmit valóra, attól még élveztem. Kik voltunk? Ki voltam? Királynőnek gondoltam magam melletted. És ez fény volt. Meg ragyogás. Meg a halandóság valami hétköznapokba csempészett adrenalinja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr394492475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása