t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

vajon..?

2012.03.14. 19:47 :: csillaglány

van egy kedvenc szerelmespárom, akiket mindig látok/nézek, és azon gondolkodtam hogy vajon nekik is ennyi problémájuk van egymással? mert hiába a látszat néha csal, szerintem egyáltalán semmi gond.
annyira szépek, felnőttek, annyira tetszenek. ilyen kellemes az összhatása az egész létüknek.

szeretnék ilyen lenni. de szerintem ahhoz először le kell küzdenem magamban a démonokat, amik nem hagynak nyugodni. tiszta fejjel átgondolni, mit akarok az élettől. álomvilágban élek. az a baj..vagyis nem baj, mert legalább amig rájuk gondolok, jó. beleuntam a bonyodalmakba, meg hogy semmi sem jó, talán éppen ezért vagyok eltűnve.
talán éppen ezért nem beszélek szinte senkivel most. annyira örülnék, ha most inkább nekem kéne elutaznom..
nagyon messzire. hiszen ott legalább nem terjednének hülyeségek, nem kéne mindig idegeskedni.

de lassan kezdek rájönni, h minek idegeskedni? régen inkább üvöltöttem és kiálltam az igazamért, most inkább vagyok vele úgy, hogy azt mondom oké. és onnantól kezdve nemérdekel. ez a legidegesítőbb, tudom.
de azt mondta nekem valaki, hogy túlsokat foglalkozok másokkal. hogy másoknak jó legyen, hogy megfelel-e, nem nézve azt hogy nekem mi a jó. és annyira igaz.. kit érdekel? hiszen velem sem foglalkozik senki.. 
márpedig rájöttem, ha megakarom mondani valakinek h egy szarszemét vagy, akkor megfogom. és nincs szükségem rá onnantól.  mint például azt is, hogy valakinek nincs egyénisége, és a másikból merit. 

igen, megszóltam.. nagyon idegesít hogy valaki az ötleteimet lopja. teljesen úgy mintha ő találta volna ki.
és akkor barátnő fogalom. nekem teljesen elveszített minden értéket. tudom kik a barátaim, és ezen semmi sem változtat. viszont én még mindig olyan vagyok, h ha valaki hátbaszúr, én nem vagyok kiváncsi rá onnantól. mint 3évvel ezelőtt is tettem pont így. de ha valaki ilyen barátokra vágyik, h mögötte bármit megenged magának, annak az embernek magával is számolnia kéne. van az a közmondás ha ilyenek a barátaim, nincs szükségem ellenségekre..ez pontosan illik ide. 

már jó sok témába belevágtam. nemisértem miért. lehet mert túlsokat agyalok. abból is visszakéne vennem. és csak úgy létezni egy kicsit. 

belefeledkezni az estékbe. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr564317079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása