t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

forever young.

2012.01.20. 01:47 :: csillaglány

húzzuk mééég, halasszuuuk mééég, nyűglődjünk! ezaz!

a mai nap jóvolt. de megint ennyit szivatni.. meg nevetni.. 
bruno mars jut eszembe folyamatosan. 

egyébként a mai eszmefuttatásnak is az eredménye ugyanaz. kár, hogy csak interneten tudtuk ezt megbeszélni, de 2hét és Pesten leszek, megünnepeljük a névnapom, meg azt hogy nyár óta először látjuk majd egymást.
ugyanaz a hajnalig sztorizgatás, majd valami kis lény miatt sikitozás, hasatfogva nevetős dolog lesz készülőben, megspékelve egy kis pesti est-tel :-) WE WOULD LIVE FOREVER. 
szeretnék egy egyszerű szerelmet. 
tudod.. felkelsz reggel, süt a nap, csicseregnek a madarak, te puszit nyomsz a párod arcára, felkeltek, reggeli palacsinta, narancslé, csipkelődés, nevetés, tvnézés, játék, egymás karjában fekvős, mindent elfelejtős dolgot.
amikor nem az a fontos hogy fellépjek fészbukra, kiirjak valamit mert én egy óriási nagyjampi vagyok.. nem!
elég volt ebből. szeretnék egy tisztát, egyszerűt. amiben nincsenek ilyenek, hogy aggódsz épp melyik csaj kell neki, melyik kis p*na képére.. namindegy.
azt a kellemes bizsergős érzést szeretném, amikor meglátom és csak mosolygok folyamatosan, gondok nélkül. 
már nem érdekelnek a problémák, és az apróságok. 
kezdek ráébredni, hogy mik fontosak az életben.. nem akarom őket elszalasztani. 
szeretem hogy vannak uj barátaim, és hogy ők felhívnak a nap bármely részében csak azért hogy azt mondhassák:
"hogy vagy dorcsó? csak ugy felhivtalak" :-)
nyitott szemmel fogok járni a világban, és szükségem van a szeretetre. más már nem is érdekel igazán.

ma ez szólalt meg a rádióban:

 

jaaaa és még valami: 
" én csakis veled megyek oda.." 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr513592053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása