t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

19. lélekbonbon!

2011.12.14. 01:47 :: csillaglány

bár még nem járok itt, de ez mindenképpen fontos! 

'Egyetlen tanácsom van mindazoknak, akik voltak már szerelmesek, éppen azok, vagy szándékoznak még az életük során romantikus kapcsolatot ápolni egy vagy több embertársukkal : ne játssz!
Légy a végletekig önmagad - ez elsőre csodásan hangzik, de azzal jár, hogy feladod a drámákat, az ultimátumokat, a hamis könnyeket, megjátszott orgazmusokat, és a kis "ártatlan" hazugságokat.
Soha, soha, soha ne tegyél, vagy mondj olyasmit, ami visszavonhatatlanul átformálja a szerelmes rólad alkotott képét, míg végül minden szenvedések forrásaként gondol rád. Nem lát mást, csak egy őrjöngő, őrült szörnyeteget.
Mindeközben te még a legsötétebb pillanataidban is tudod, ki vagy. Emlékszel a valódi énedre. Még olyankor is, mikor azzal ringatod álomba önmagadat, hogy te már azt sem tudod ki vagy. Pontosan tudod. És azt is, hogy téged terhel a felelősség. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr983461818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása