t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

hóbortnapok..

2011.03.25. 12:13 :: csillaglány

igen! a tavasz szüntelen előhoz bennem megannyi emléket, megannyi érzést, vágyat, ötletet, bolondozást.. a tavasz a legkedvencesebb hónapom. na meg az ősz is mert számomra mindkettő jelent valamit. a tavasz a vágyakozás, az új dolgok, a megujulás, a reménykedés évszaka. viszont az ősz a töménytelen melankólia évszaka. ezek tökéletesen megfelelnek a személyiségemnek.
süt a nap.. most annyi mindent csinálnék.. mennék vadasparkba, mennék vezetni lehúzott ablakkal zenével, bambulnék ki egy jó magas helyről, sétálnék, és legfőképpen bicikliznék szívesen. de ez az utolsó most kicsit sem megvalósítható a biciklihiány miatt. ilyenkor sajnálom h nem vettem egy jót az ilyen hirtelen rámjövő hóbortnapokra.
ma érzek magamban annyi erőt hogy elkezdjek tornázgatni, meg végre használatba vegyem azt a szerkentyűt amit már mióta megkaptam:D


"van, aki kurva lesz, van, aki őket hajtja,
van, aki minden pénzét a játékon hagyja,
de van, aki hős lesz és van, aki nem,
van, aki jegyet váltott, csak a rossz helyen,
van, aki hazudik és van,aki igazat mond,
és van, aki érzi, melyik az a pont,
mikor az élet válasz téged, nem te őt.."


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr882770545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása