t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

és ez így van :O

2011.02.20. 14:29 :: csillaglány

A FILMEKBŐL TUDJUK:

Miután meghallod a pisztolylövést, még bőven van időd lebukni az asztal mögé. A lépcsőfokok MINDIG nyikorognak, és majdnem mindig leszakadnak. Tíz éve megbízhatóan működő zseblámpád a veszély közeledtére felmondja a szolgálatot. Az üveg nem vág. Azt a bombaszerkezetet, amit készítője egy hónapig bonyolított, bárki megérti a robbanásig hátralévő 8 másodperc alatt. Huzatos helyiségekben, kriptában, erdőben csak gyertyával szabad világítani. A denevér sötétben nem lát, és az emberek haját eszi. Ha a gyertyát a kezedben magasabbra emeled, biztosan elvilágít a folyosó végéig. Amerikában a kétszemélyes ágyakhoz különleges, "L" alakú takarókat adnak, amely a féfi oldalon derékig, a női oldalon nyakig ér. Bármikor szükséged van egy feszítővasra, egy téglára, kötélre, vagy motoros fűrészre, öt méteren belül megtalálod. Minden épület főbejárata előtt van egy szabad parkolóhely. A kormánykereket MINDIG mozgatni kell jobbra-balra, még egyenes úton is. Verekedésnél hiába van túlerőben az ellenfél, nyugodtan vesd magad közéjük, egyszerre mindig csak egy fog megtámadni, a többi addig jobbra-balra ugrál a szoba másik felében. Nem kell aggódni, a rúzs, és általában a smink még búvárkodás közben sem kenődik el. Étteremben, bárban, taxi kifizetésénél nyúlj a zsebedbe, az első kezedbe akadó papírpénz pontosan a számla értékét fedezi.

ez tényleg így van :D:D:D nevettem nagyon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr562674684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása