t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2010.12.11. 15:01 :: csillaglány

már nincsenek összefüggő bejegyzéseim. nincsenek életbölcsességek minden héten. nincsenek nagy történések, nincsen késztetés h írjak. elfáradtam. régen irtam hogy a rossz dolgokról könnyebb irni. már azokról sincs kedvem irni. semmiről sem. kivesztek belőlem az értékek. elveszett minden amit szerettem magamban. az értékek amikre büszke voltam, rég nincsenek, felkellett adni őket. nemtudom mi lenne a jó. de azt tudom mi rossz. és a rosszakra nincs szükségem, mert testem lelkem kikészül. a testem fáradt és beteg. idő kell a gyógyuláshoz, de most nincsen. próbálom a karácsonyba ölni a nemlétező vágyakozást, de lassan ez a láz is elmúlik. pedig szerettem tervezni, szeretek még mindig. mit hogy kéne. KÉNE. az a baj hogy a kéne mindig ottvan, és minden csak fogalom. egy buborék a fejben.
nemtudom magam kifejezni. ha már a blogolás sincsen, mit tegyek?

tenni...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr742508989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása