t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

1968.

2010.09.12. 14:01 :: csillaglány

az autók iránti szeretetem egyre magasabbra ível. én nemtudom mi ez, de jó nagyon.
már már csak azt veszem észre, hogy vezetnék, vezetnék szüntelen. ez hamarosan
véglegesen bekövetkezik. de egy probléma van. az általam istenített autó..drága.
de nem csak úgy drága mint egy bmw. az eszmei értéke is az. de úristen..
itt ülök vasárnap délután a gép előtt és csak csodálom.. minden egyes képen.
kell nekem.. akarom.. megszerzem. persze a megszerzés némi idő. de édes lesz a várakozás.
ránézek.. és minden egyes vonalát tökéletesnek látom.. amikor az enyém lesz, mindent megkap majd tőlem. kap szép felnit. áá mindent. a színét nemtudom. mindben gyönyörű.
mellesleg, el sem hiszem hogy egy autóról így áradozok -.-
de, szerintem még mindig jobb mintha egy hello kittys kis szarért olvadnék.

nemigaz?

 


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr62290543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása