t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

szeder.

2010.07.30. 15:45 :: csillaglány

aki olvassa a blogom.. hm.. azoknak annyit tanácsolok hogy a centrumban lévő mobiloshoz, ne vigyék semmiféle gonddal a telefonjukat..
beküldtem a telefonom, egy ELŐLAPCSERÉRE, és szempillantás alatt betörte a faszi ( aki az ott dolgozónak volt a spanja ) az lcd kijelzőm. mire megmerte szólni szivecske, hogy hé srácok az ott betört úgylátom.. ŐK NEM VOLTAK. ja..akkor kivolt? gondolatátvitellel kettétörtem a szememmel. 1,5 hétig áltattak hogy rendelnek nekem egyet, persze az én pénzemből.. aztán bementünk Istvánnal, ő meg lebeszélte h ennek lehetnek következményei és a csávó így fizette ki nekem.. amit még ugye rendelni kell.. meg Pesten összerakatni végre valaki olyannal aki ért hozzá.. ki vagyok tőle készülve.. nagyon szétszórt vagyok nélküle.. abba minden benne van amire szükségem van. de már nem kell sokat várni.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr172187402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása