t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

2010.07.14. 11:13 :: csillaglány

a legrosszabb az, amikor sírással töltöd az időt, amiatt akit szeretsz, és  ahelyett h azokban a percekben boldog lennél..
furcsa azt érezni hogy egyedül akarsz lenni, mégis jó lenne ha ott lenne valaki melletted..aki nem szól egy szót sem..beszélhetsz hozzá, meghallgat, végignézi ahogy sírsz és ennyi.
de nem vagy egyedül mégsem..

 

- Volt egy nap, amikor negyvenháromszor láttam lemenni a napot!
  Tudod, az ember, ha olyan nagyon - nagyon szomorú, szereti a naplementéket...
- Hát annyira szomorú voltál azon a negyvenháromszoros napon?

most biztos több naplementét tudnék megnézni.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr582150971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása