t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

HNE.

2010.03.22. 00:06 :: csillaglány

ez a hétvége is eltelt. voltak zűrök. ez kevés alvást eredményezett. de még több szeretet.
és mostanság abból kell ám jó sok.
pénteken tökjóvolt magunkba lenni végre másfélnapot. itt így erősödött bennem, hogy jó lesz együtt ha.. : )
persze kihagytuk a kádban dvdzést sajnos : (  majd jövőhétvégén : )
na és nem mellesleg a lényeg, hogy s z e r e t l e k ♥ : )

amugy kicsit meginogtam, egy bizonyos fogalmat illetően. furcsa volt tapasztalni ugyanazt a hangsúlyt mástól, mint féléve tőled.. egyből kirázott a hideg és rágondolni sem akarok többet. de legalább beláttam, amit bekellett látnom. ezáltal könnyebben tudom eldönteni magamban, hogy ezekután mit igen és mit nem.

" - segíts már megfogalmazniii
  - één? hát te vagy a poéta:D
  - óó igen, de a saját gondolataim poétája :D "  : )

 

Szólj hozzá!

Címkék: barátok szerelem csalódás dalma

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr731858152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása