t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

° youaremyOnly. ('.')

2009.10.05. 23:24 :: csillaglány

egésznap ezt a bejegyzést akartam megírni.. egyszerűen lekell írnom.



ha tehetném magamhoz láncolnám.
hogy miért?
mert mindent megad amire szükségem van..
annyi figyelmet, megannyi szeretetet.. szerelmet, bizalmat..
Biztonságot.
mindig figyel rám.. még akkoris amikor elviselhetetlen vagyok.
nemtudok neki hazudni..
annyira becsülöm, annyira felnézek rá, annyira büszke vagyok rá
hogy ha akarnék hazudni se menne.
mindig felvidít, már csak a jelenlétével is, és ha arra gondolok
hogy nem látom egy nap.. ahh..
és nemtudom..
azt hittem a csalódások után nem fogok így szeretni..
és tessék.. jobban szeretek mint eddig.
ez az érzés csodálatos.
nekedisaz?
ez nem egy jöttment kapcsolat.
nemhiába van a kezemen a csillag sem.
vágyom rád.
minden egyes pillanatban.
ez most egy szerelmes bejegyzés. olvastál már ilyet?
ne hagyj magamra.
élj meg velem megannyi boldogságot!

Örökké bennem élsz!
Szeretlek!




 

Szólj hozzá!

Címkék: szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr951430490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása