t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

helyzet.

2009.09.20. 21:43 :: csillaglány

az a baszott nagy helyzet, hogy áááá..
nem akarom h többször eszembejusson.. márpedig eszembe fog ebben biztos vagyok, vagy ha nem is én..akkor majd mások emlékeztetnek rá. elgémár.
és a másik nagy helyzet hogy elegem van abból h nem lehet valakinek ugy valakije hogy mások ne szólnának bele. vagy nem terjesztenének eztazt.

mellesleg volt egy hamar legjobb baráttá kinőtt legjobb barátom, akinek ma már semmitsem jelentek. elég gáz meg fájó meg isten tudja még milyen érzés.. köszönöm neki azt az 1hónapot.. amíg a legjobb barátom volt. elég szar dolog. NEKEM.

és ezenfelül kérek mindenkit, hogy minden némi nemű múltammal kapcsolatos dolgot,
ŐRIZZEN MEG A TUDATÁBAN VAGY FELEJTSE EL ŐKET A G**IBE!!
na meg ezt is köszönöm.

kérdezd meg hogy jól vagyok-e! kérlek kérdezd meg.
merthogy ezt is régen kérdezted. és merthogy azt fogom felelni
hogy köszönöm remekül.

átlátod?

nemhiszem.

ez mind mind te vagy.

az meg ott hátul mind mind én..
 

Szólj hozzá!

Címkék: élet csalódás

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr921395628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása