t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

és sikítanám h elhagylak örökre.

2009.08.18. 03:21 :: csillaglány

a tükör előtt pár percet ácsorogva felfedezed a hibákat. a hibákat magadban másokban az adott napban az életedben. sosem tudod mit rontottál el. nem tudod mit lehetett volna akkor helyrehozni. helyrehozni? vajon helyre lehet e hozni egyes dolgokat az életben..?
a múltban.. a hibákat nem lehet jóvátenni. mert mélyen az összes ott lapul akár a felszínen, akár a lelked legmélyebb legsötétebb legveszélyesebb soha fel nem keresendő bugyraiban.
minden ismétli önmagát. gépek vagyunk. minden hibát többször követünk el. pont ugyanúgy mint ahogy felkelünk reggel, kimegyünk a fürdőszobába, megfogjuk az elnyűtt fogkefénket ami helyett már ujat kéne venni.. megmossuk a fogunkat, majd elindul a nap..
eszünk rohanunk a világba majd megint eszünk.. vagy olykor még azt is elfelejtünk.. hazaesünk és alszunk. ez ismétlődik. gépies nemde?
sokszor hiányzik az életünkbe egy olyan dolog, egy személy, vagy netán egy érzés amit magunk sem tudunk meghatározni. sokszor igenis tudjuk mi az csak nem merünk róla beszélni.. és mi igy csak várjuk várjuk a csodát nap mint nap, hogy hátha ez a valami.. egyszercsak ránktalál..

 

Szólj hozzá!

Címkék: érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr571316740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása