t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

az eső cseppje hull le ránk.

2009.06.22. 01:54 :: csillaglány

ez a tegnap..

érettvagyok(:
így bemenni érettségire mint ahogy én.. de szerencsém volt. jolesz(:
a dolgok sajnos nem ugy jöttek össze ahogy akartuk ):
ülökülök msn előtt.. hm mit kéne csinálni.
kicsitszexi barátunkkal ugy döntöttünk, nem unatkozunk tovább.
értem jött, majd elmentünk vásárolni.. vettünk 2pezsgőt soksoksok mojitot,2hellt meg 2cubát. jaaa meg akartunk pina coladas tictacot hogy teljes legyen a kép, de inkább dinnyéset vettünk(:
hazafele ettünk, meg szakadt az eső.. letettük az autót, elkészült ez a majom..
elindutunk.. már a buszmegbe megittuk az egyik pezsgőt, majd mojitot a buszon..
sétáltunk sétáltunk a városba.. a vhnál elkezdett szakadni az eső.. és mi az esőben leültünk a pluszhoz és csak bámultuk az esőt. közbe pezsgő meg beszélgetés.
villamosmeg. fele eláztunk nagyon :P jovolt. de olyan tényleg. igazian jo.

itthon meg már vártak rám(: jajjj dejooovolt:$



Szólj hozzá!

Címkék: élet boldogság eső érettségi érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr801206886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása