t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

féligüres vagy féligteli?

2009.06.07. 19:30 :: csillaglány

álmatlanság.
nemtudom mivan, nemtudom hogy nem fáradok-e ki, vagy az ágyam van rosszhelyen, vagy a párnám nincsjóhelyen. egyszerűen nemtudom, de nemtudok aludni. a sírógörcs rámjön ha arra gondolok hogy lassan este, és lekell feküdni. és csak a forgolódás, a küszködés, az órabámulás. nemakarom!

lelki vívódás.

mindenki keresi hol van a boldogság..igazából mindenkinek mást jelent a boldogság szó. és az élet apró dolgainak is lehet örülni..nemcsak annak h hűű lett egy autóm vagy 40ezres cipővan a lábamon.
örülj az apróságoknak is !
egy öregházaspár az utcán.. még mindig láthatóan szeretik egymást,
egy szerencsepénzt találni az utcán,
tikkasztó melegben egy kis hűs szél,
a szerelmed mellett feküdni és csak nézni nézni..
istenem hát annyi öröm van az életben amit nem veszel észre..

Nagyszerű az érzés, de néha fáj,
Ha elragad a vágy, mindig ugy csináld,
Hogy minél kevesebb sebet ejts a szíveden.
Nem az a tét, hogy semmit se veszíts,
Te kerülj ki nyertesen, Hanem a fasza gyerek aki érzelem mentesen, keresi holvan a boldogsááág. ♫

mindenkinek mást jelentek. társaságból társaságba csöppenek.

elmúlt dolgok soha vissza nem jönnek már?
szükség van néha azokra az elfeledett szép emlékekre amiket igazából soha nem akarsz elfelejteni, mégha mérhetetlen sok rossz is van mellette.

ez a bejegyzéscím mindent meghatároz.. emlékeztet az egyik régi üzenetemre : usually happy or usually sad?


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr881169842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása