t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

hallasszengem?

2009.05.27. 15:49 :: csillaglány

vannak olyan szavak amiket már nem tudsz többet kimondani.
akkor..abban a pillanatban amikor megtörténik..vége.. elvesztik a varázsukat.
vannak olyan zenék amiket nemtudsz többet meghallgatni.
elindítod.. hallgatod.. és pár mp mulva kikapcsolod. mert nem megy. felelevenítik benned mindazt ami jóvolt egyszer és már nincs.

nekem elkell mennem. értsdmeg.

mondtad volna h elmult mintsem h bántassz.

ebmberek sorba egyhuzamba gyülekezve ölelkezve.

mindenkiéletében van egy olyan akihez mindig visszatér. nemdebár?

ma Tokaj. Tutajos beach. :D
kiváncsi leszek erre az egészre. remélem sikerül neki.
élveztem ezt a párórát, mert a vonatút vicces volt, a sztorik jók voltak,
jovolt az h kiültünk lángosozni egy kis teraszra, közben beszélgetés, nézelődés, csak ücsörgés és "tervek."
igazából ráébresztett arra, hogy milyen egy csaj helyzete egy fiú mellett normális esetben. ahogy elmesélte, milyen volt, "alány" mennyi mindent kapott tőle.. ezt most nem pénzbeli értékre mondom. hanem alapból a figyelmesség..
én meg elgondolkodtam egy kicsit h igen? én meg ittvagyok lassan 19évesen, és nemtudok ilyet elmondani magamról. vicces kicsit. mindegy jovolt.

most meg nemsokára tali Rolaaaanddaaaal(: imádás.



mondd te hallasszengem?


Szólj hozzá!

Címkék: élet emlékek állapot érzések hamis szívszilánkok

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr461147039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása