t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

csak..

2009.05.14. 00:31 :: csillaglány

fél 1 lesz lassan. nekem meg csak úgy kattog az agyam.
embereken. tárgyakon. érzéseken.
ez az elmúlt pár nap, jobban mondva 3.. hatalmasnagy félelemvolt.
idegbaj. én voltam idegbaj. és olyan szinten szeretethiányom volt.. vagyis nempont szeretet, hanem figyelem.. vagy nemtudom. jólesett volna ha valaki simogat, bújik hozzám, becézget, beszél hozzám.. nem pedigaz hmindezeket én tegyem meg mindig, vagy ezazidegbaj. ááhh..
nemtudom.
ma reggel megnyugodtam. nyugiba elmentem zsynával megcsináltatni a tetkóját, én kicseréltettem a pc-met, kaja, majd benulláztam megint a kártyám.. de jólesett mert szexi iszonyatosan. szerintem.

a délután. jóvolt csak ne lett volna beteg :[
de az a bükkszenti "látkép" a városról este csudiszépvolt :]
szrtlkszrlmm. :]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr381120482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása