t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

SZ, mint...

2009.03.30. 17:49 :: csillaglány

az élet nagy SZ-ei. mindenkit végigkísérnek. engem meg főleg. azt hiszitek most jönnek a bölcsességek mi? talán nem.. vagy mégis? :O :D

SZ, mint.. Szülők.
hm.. mostanság elvagyok velük. vagy inkább elvannak velem? már lassan egyre többet engednek azon a bizonyos "gyeplőn" felnövök lassan.

SZ, mint.. Szerelem.
szerelem.. szerelem? nem tudom hogy valaki hogy tud hetente másba szeretni. hogy tud kipakolni 100millió képet myvipre azzal a címmel hogy " életem értelme, örökkön örökké." mondd mire jó?
elismerem, én igenis szeretem ha megmutatnak a "világnak", hogy igenis Ő a barátnőm és mellesleg büszke vagyok rá. ez nekem kell. megnyugtat.
ha ez nincs meg, kétségbeesek, hogy vajon miért kell titkolni kit szeretsz. hogy hogy állok a szerelemmel? én sem tudom.
"itt maradtam egyedül a hiányoddal."
körülöttem mindig olyan zavaros minden. nincs normális életem, én meg egy Őrült vagyok. és tudod.. őrült kell egy őrült mellé.

SZ, mint.. Szex
hát.. talán már bébigörl előrébb jár mint én a dologban :D szerencsétlen [L] nemtudooooom. beöltözök macskanőnek vagy dominának.:D bébimelyiket szeretnéd? :D

SZ, mint.. Szabadság
legfontosabb dolog az életemben.. ez nagyon sok embert felidegesít, de nem tehetek róla. nekem nagyon fontos hogy meglegyen a személyes szabadságom. utálok magyarázkodni. márpedig sokszor "kötelező". és ilyenkor fuldoklom.
monstanában már úgy reagálom le a dolgokat, h nem is reagálok. ez többszempontból szívás. amit sajnálok, de tényleg.. nekem erre szükségem van! hisz mint már mondtam őrült vagyok.. kell h pörögjek, h kövessem a saját makacs fejem..

SZ, mint.. Szívás
"igaaa' milyen jó?:D"
az élet szívás. a szerelem szívás.
szerintem ezt a kategóriát ki"veséztem".



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr71035630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása