t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

ha pörgök pörögj együtt velem.

2009.03.23. 23:07 :: csillaglány

ez a héééétvééééége. azokat a vitákat leszámítva eléggé jóvolt.
csak pillanatok..

péntek:
- " top secret van a tangámra írva " :D
- 2ésfélórás ülés a megacitybe vagyhol a hajóba :D végülis..

- "nemtudok csákót hajtani. segíts. "
- " énsem tudok csákót hajtani :( "

szombat:
bezártak a lakásba, nemtudtam kimenni mert nemvolt kulcsom.. félórás keresés után leesett hogy balázs kulcsa otthonvan:D kijutottam a házból majd matektanár:D
haza majd zsyna[L]

mentünk B-be. eléggé ottvolt most ez a buli.
Dáviddal meg Zsynával az a tánc :D meghallottuk a szingöllédízt egyből beindult minden:D
megismertük Sonnyt akinek csavaros fagyi kell :D stbstb. jöttek Répáék is. 18.szülinapja:]
jóvolt a zene, a hangulat :D a képekre kíváncsi vagyok.

" mer am nem basztunk be :D "
" hallod oké beszélek vele, de nem ígérhetek semmit... na megjöttem. adj egy csókot" :D:D

vasárnap:

" - mai nyerőszámok: 34 67 9598 64 35 24 32 és VÉGÜLIS a 48as... :D
 - nem végülis hanem és végül.. :D
- óó elnézést kérek mrs. tökély :D "

Dave:
azt a gusztustalan csajt amelyik vedeli a mojitot a 2 es pultnél rakjátok má ki:D
(23:45) dóriivagyok.(*)szi: hehe
(23:45) dóriivagyok.(*)szi: hooooooogy tudjaaaaaaaa
(23:45) dóriivagyok.(*)szi: mojitoooonyamm
(23:45) (*)Davee(*)E.G.B.(*): csinálok én neked:j
(23:45) (*)Davee(*)E.G.B.(*): tépek füvet hátul
(23:45) (*)Davee(*)E.G.B.(*): bele a pohárba
(23:45) (*)Davee(*)E.G.B.(*): jó fasza szódavizet bele
(23:45) (*)Davee(*)E.G.B.(*): ugyanúgy néz ki:D
(23:46) dóriivagyok.(*)szi: de még tépek
(23:46) dóriivagyok.(*)szi: hehe
(23:46) dóriivagyok.(*)szi: kimész
(23:46) dóriivagyok.(*)szi: szakajtassz
(23:46) dóriivagyok.(*)szi: egykis ződet
(23:46) dóriivagyok.(*)szi: bejössz
(23:46) dóriivagyok.(*)szi: mint aki
(23:46) dóriivagyok.(*)szi: jólvégezte a dolgát
(23:46) dóriivagyok.(*)szi: qwű
(23:46) (*)Davee(*)E.G.B.(*): elveszem a tyúkoktól :D

 
:D :D:D:D

"- szeretnél ha vörhenyes lennék? :D
- én azt szeretném ha elkezdene rohadni a bőröd , nemfürödnél egy hónapig és kihullana az összes hajad és olyan szőrös lennél mint én:D"

és akkorazt mondod hogy normális?::D:D:D

ááá nekem nagyon tetszett most ez.
és Zsyna?hát őő..


ÉLETEM ÉRTELME.


 

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége szülinap tánc dávid répa pörgés b52 zsyna franky

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr251021396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása