t

missnine ♥

szerintem hiába vártam hogy leesnek a csillagok, én nem tehetek semmit hisz csak az ég vagyok...

Friss topikok

  • d ♥:(2011.05.01. 20:12) nemtudom..
  • dé06: most megnyugodtam. komolyan:) (2009.12.18. 16:13) te vagy azasrác.
  • dé06: jaja láttam:) (2009.10.06. 14:46) autumn.
  • csillaglány: :D:D:D énis meglepődtem (: (2009.08.16. 05:19) egyszermajd___
  • dream_like: Vajon hol van a valódi "Én"? Mikor minden helyzetben magunkat adjuk. Mikor a szavakat nem az eszün... (2009.08.14. 00:42) nehéz.

Utolsó kommentek

átmeneti állapot.

2009.03.11. 18:03 :: csillaglány

tulajdonképpen mondhatnám azt is hogy az átmeneti állapot is hasonul a "HA" élményhez. legalábbis az én szótáramban. bár valami nagyon sokáig átmeneti marad. vagyis akkor az már nem átmeneti.. de hazudunk magunknak hogy ez az állapot hamarosan megszűnik.
álltatjuk magunkat, hazugságokat alkotunk, hogy ne fájjon annyira.. de egyszer úgyis szembe kell néznünk vele. nem kerülhetjük el..
minden este úgy fekszünk le, hogy várjuk a csodát hogy majd holnap minden megoldódik és minden más lesz. aztán reggel rájövünk hogy a problémánk mégsem szűnt meg, csak egyre jobban ordít az arcunkba.
ottvan a falakra írva, ott van a tükörben, az újságból kiolvasott szavakban, a ruhákban, az illatokban..
higyjétek el, nem jók a kimondatlan szavak. minden sokkal egyszerűbb lenne ha kimernénk mondani amit érzünk.
nemszeretem ha valaki fél az érzelmektől. bár néha én is félek..sőt nagyon sokszor. és igen beletartozok azok közé akik sokszor nemmondják ki mit éreznek. de ez nemjó. ilyenkor fuldoklom. de ha kimondanám, lehet rontanék az "átmeneti állapoton". vagy lehet jobb lenne.. de nem lehetek önző, a másik érzelmeit is figyelembe kell venni.

na igen.. ottvan a zuhanás veszélye, hogy te teszed ami helyes, de nemvárt dolgot kapsz vissza. megesik. ZUHANSZ.
majdmegérkezel a padlóra. csak fekszel és sírsz. úgyérzed soha többet nem akarsz felállni. de mégis fel kell. olykor jónak ígérkezik a padló.
néha kell hogy ott feküdj, hogy átértékeld a dolgokat. hogy átgondold és megértsd. majd könnyebb lesz és már nem fuldokolsz.

én úgygondolom, az embereknek tudniuk kell mit érzel. emlékszel?
az a bizonyos autó vagy busz.. ha elüt, nembiztos h van több lehetőség.
kicsit elkanyarodtam az átmeneti állapotról. de érted a lényeget?
átérzed? feküdj le a padlóra és gondold át.

átmeneti állapotom nekem is van. az egyikbe hazudok magamnak és talán énis úgy fekszem le hogy holnap majd megváltozik. és hogy kimondom-e az érzelmeimet ezzel kapcsolatban? nemérimeg. eltántorítjatőlem. így a végletes igazságot majd biztosan megtudja valamikor.. majd..



Szólj hozzá!

Címkék: hiány állapot érzések átmeneti bölcsvagyok

A bejegyzés trackback címe:

https://dooriii.blog.hu/api/trackback/id/tr9996318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
<
süti beállítások módosítása